Kampanie reklamowe prowadzone są w zależności od potrzeby. Oczywiście zawsze warto je przeprowadzić w chwili, kiedy w ofercie pojawi się nowy produkt lub usługa. Co więcej, akcje promocyjne pomagają również odświeżyć wizerunek firmy i pamięć o niej. Dlatego też regularne kampanie mogą przynieść lepsze rezultaty. Nie mniej jednak nie sama akcja promocyjna, w której zawarte będą spoty i materiały reklamowe, będzie miała tutaj znaczenie. Koniecznie należy pamiętać o gadżetach reklamowych, które skutecznie wspierają każdą kampanię promocyjną. Ważne jest to, jaki rodzaj elementu reklamowego zostanie wybrany. To również może zaważyć na powodzeniu akcji promocyjnej i na zwiększeniu zainteresowania klientów ofertami.Jeśli chodzi o krówki reklamowe, to mogą towarzyszyć każdej kampanii reklamowej. Nie mniej jednak za każdym razem ich wygląd powinien być inny. Chodzi o to, by zawsze stanowiły integralną część z akcją, w której biorą udział. Najczęściej różnić się będą po prostu opakowaniem i tym co na nim zostanie nadrukowane.
Co więcej, jeśli chodzi o krówki reklamowe, to można je wykorzystać nieustannie przez cały rok. W takiej sytuacji będą po prostu słodkim upominkiem dla klientów, którzy odwiedzą placówkę handlowa lub też placówkę usługową należąca do reklamodawcy. Ponieważ tutaj będzie to słodki upominek, to wcale nie musi posiadać różnego rodzaju nadruków reklamowych. Z pewnością ciekawie będzie się prezentował gadżet reklamowy, którego nadruk ograniczy się do minimum. Dlatego też na cukierkach znajdować się zapewne będzie jedynie logo firmy lub jej pełna nazwa.
W zależności od przeznaczenia krówki reklamowe mogą być wykorzystane jedynie w czasie trwania kampanii reklamowej lub przez cały rok. Niezależnie od tego, zawsze należy je w odpowiedni sposób przygotować. Chodzi rpzede wszystkim o nadruki, które znajdują się na opakowaniach cukierków. To waśnie ta cześć stanowi materiał reklamowy, który może przekazać klientom wszystkie niezbędne informacje. Warto również zwrócić uwagę na smak cukierków, który może wpłynąć na powodzenie akcji promocyjne oraz na wizerunek reklamodawcy.