Kubki to jedne z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Takie produkty różnić mogą się od siebie zarówno pojemnością, jak i stylistyką, kolorystyką czy ceną. Obecnie na rynku spotkać można się z niezwykle oryginalnymi naczyniami tego typu. Przykładem mogą być kubki z zaparzaczem czy takie, na powierzchni których nadruk pojawia się dopiero po wypełnieniu ich ciepłą wodą. Ciekawą alternatywę stanowią także kubki termiczne, które doskonale sprawdzają się poza domem – w drodze do pracy czy w trakcie podróży służbowych.Pisząc o zagadnieniu, jakim są kubki reklamowe, warto przytoczyć ciekawą statystykę, zgodnie z którą, niemalże połowa pracowników firm ma na swoim biurku więcej niż 4 gadżety reklamowe. Najczęściej, poza kubkami, znaleźć można tam długopisy, notatniki oraz podkładki. Wszystkie z wymienionych produktów charakteryzują się dużą praktycznością. Korzystamy z nich niemalże każdego dnia – czy to w domu czy w czasie wykonywania obowiązków zawodowych. To wyroby uniwersalne, które nigdy nie wychodzą z mody i co do których można mieć pewność, że sprawdzą się w każdej firmie, bez względu na jej wielkość czy branżę, w której się specjalizuje.
Skuteczne gadżety promocyjne takie, jak chociażby kubki reklamowe powinny cechować się przydatnością. Tutaj również powołać można się na badania, tym razem percepcji gadżetów reklamowych, które pokazały, że klienci najbardziej lubią dostawać upominki, które są przydatne, a to ze względu na poczucie zrozumienia. Przedsiębiorstwo wręczające taki upominek komunikuje, że potrzeby ich klientów są dla nich istotne i w pełni zrozumiałe.
Bardzo praktycznym rozwiązaniem są kubki reklamowe w wersji personalizowanej. To jedno ze skuteczniejszych narzędzi, które w znaczący sposób ułatwia utrzymanie dobrych relacji z aktualnymi klientami i pozyskanie nowych. Powołując się na badania, ponad 30 procent kontrahentów wykazuje zainteresowanie tego typu upominkami. W związku z tym, planując zakup kubków reklamowych warto rozważyć zakup produktu na przykład z imieniem klienta.