Nie zawsze jest tak, że im więcej treści, tym skuteczniejsza może okazać się kampania reklamowa. Warto brać pod uwagę przede wszystkim jakość przekazu, a wtedy może okazać się, że zbyt dużo danych wcale nie jest potrzebnych. Co więcej, skromniejszy nadruk na gadżecie reklamowym może być dla niego bardziej atrakcyjną dekoracją. Dzięki temu zwiększy się szansa na to, że więcej potencjalnych klientów reklamodawcy zainteresuje się nie tylko upominkami od niego, ale również pozostała treścią kampanii reklamowej. Dlatego właśnie to, co znajdzie się na nadruku gadżetów reklamowych, jest bardzo ważne i warto całość dokładnie przemyśleć. Chodzi przecież o to, by gadżety reklamowe zainteresowały klientów, a jednocześnie wsparły skuteczność kampanii reklamowej.Nawet jeśli gadżet reklamowy będzie miał sporo miejsca do zagospodarowania, to wcale nie oznacza, że trzeba wszystko wykorzystać na nadruki. Tak na przykład kubki reklamowe mają dużo miejsca, gdzie można by umieszczać wszelkiego rodzaju treści kampanii reklamowej. Nie mniej, jednak jeśli na jego powierzchni umieści się skromniejszy nadruk, to cała akcja promocyjna może jedynie zyskać. Ponieważ dzięki temu całość będzie bardziej atrakcyjna pod kątem wizualnym, co oczywiście przełoży się na zainteresowanie gadżetem reklamowym, jak i całą kampanią reklamowa.
W związku z tym kubki reklamowe mogą mieć nadrukowane jedynie logo i symbol reklamodawcy. Dzięki temu od razu każdy klient będzie wiedział, z czyją kampanią reklamową ma do czynienia. Dzięki temu, kiedy będzie on zainteresowany ofertą firmy, to będzie wiedział, gdzie się powinien udać. Nie mniej jednak skromny nadruk to nie tylko logo przedsiębiorstwa, wszak równie dobrze można zadbać o jakiś niewielkie element dekoracyjny. Dzięki temu cały nadruk będzie pełniejszy i skuteczniej może przyciągać uwagę potencjalnych odbiorców kampanii reklamowej.
Jednym słowem kubki reklamowe z niewielkim nadrukiem mogą zyskać większe poparcie, aniżeli przesadnie dużo treści. Wszak im więcej danych tym mniej czytelne staje sio wszystko. Takie działanie może sprawić, że niewiele osób będzie chciało bliżej poznać ofertę firmy i samego reklamodawcę.